Unique Ad

Royal Ad uruchamia drugą sieć reklamową – Unique Ad

 

W czerwcu br. na rynku mediowym pojawiła się nowa sieć reklamowa – Unique Ad. Oferuje ona przede wszystkim precyzyjne dotarcie do unikalnych grup użytkowników, w tym m.in. do tzw. Business Expert – specjalistów i managerów branż takich jak: rolnictwo, energetyka, przemysł, HoReCa czy transport i logistyka.

 

Nowa sieć reklamowa, poza pięcioma głównymi branżami biznesu przemysłowego, umożliwia emitowanie kampanii reklamowych w serwisach skierowanych do specyficznych grup docelowych np.: lekarzy i pielęgniarek, millenialsów, czy seniorów. Przewagą Unique Ad są również rozbudowane kampanie zagraniczne. Ofertę dopełniają klasyczne pakiety składające się z wybranych kategorii tematycznych: lifestyle, motoryzacja, kobieta, mężczyzna, nieruchomości itp.

 

Przez lata daliśmy się poznać jako firma posiadająca pełny wachlarz rozwiązań, odpowiadający na niemal każde zapytanie klienta. Jednocześnie wychodząc naprzeciw nowym oczekiwaniom, zdecydowaliśmy się rozszerzyć nasze kompetencje, uruchamiając nową sieć reklamową – mówi Marcin Rupiński, CEO Royal Ad – spółki, w której skład wchodzi sieć Unique Ad. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania marketingowe – głownie w obszarze reklamy online. Skupia się ona na segmencie dóbr luksusowych oraz dotarciu do tzw. Premium Users – konsumentów majętnych.

 

Unique Ad w przemyślany sposób dopełnia nasze dotychczasowe działania, odpowiadając tym samym na wyjątkowe potrzeby rynku i naszych klientów. Kładziemy nacisk na produkty, których efektem jest maksymalne zaangażowanie użytkowników, dbając tym samym o ich komfort – dodaje Maja Janicka, Product Manager Royal Ad Sp z o. o.

 

Unique Ad oferuje pełne spektrum produktów reklamowych, począwszy od klasycznej reklamy display (desktop oraz mobile), poprzez działania rich media, rozbudowane rozwiązania niestandardowe oraz mailingi. Klienci mogą emitować kampanie w serwisach takich jak m.in.:
e-logistyka.pl, rolpetrol.pl, zielonabandera.pl czy portalhodowcy.pl.